pondelok 4. mája 2015

Naučte sa jazyk...

Ahojte,
Dneska som si pre vás pripravila článok o stránke lang-8 . Táto stránka je pre ľudí ktorý ovládajú základy nejakého jazyka a chcú vedieť či ich vety dávajú zmysel,či to dobre napísali alebo či sa tie slová používajú bežne alebo sa menej používajú(proste či tie vety máte dobre). 







Viac po otvorení článku 

Ako to funguje:
Celá stránka funguje tak že používatelia si tam navzájom opravujú texty. Takže mi môžeme opraviť text niekomu kto sa učí po slovensky a iný nám zase opravia náš text. Myslím že pri výučbe jazyka to má veľa plusov. Dokonca tam máte vlastný profil kde si môžete dať fotku,popisok a nejaké informácie. Tiež to má možnosť posielania správ. Môžete si tam týmto spôsobom aj nájsť kamarátov.

Stránka:
http://lang-8.com/

Misaki-chan


4 komentáre:

  1. Hmm..Možno to skúsim na zdokonalenie sa v anglickom jazyku :D Každopádne tipujem že Misaki-chan to používa na japončinu ? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wow :0 to určite skúsim ^^ ďakujem, veľmi si mi poradila :0 btw nemáš náhodou skype? :D


    ~Eden

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám :3
      Inak dáš mi tvoj e-mail? :D (Bude to lepšie ako cez komenty)

      Odstrániť